Pethouse
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortaleIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ik ga op reis en ik neem mee...

Ga naar beneden 
+11
ROosjj
Albinogator
dogg_Dream
michael
power
Sharon
*Nivest*
siempje
Streepje
dierenfreak
*Tijgertje*
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 42
Registration date : 16-09-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimezo sep 16, 2007 9:57 pm

Dit spel is ook wel bekend, je zegt steeds ik ga op reis en ik neem mee en dan moet je iets mee nemen van de laatste letter van je voorganger.
Dus als ik zeg ik ga op reis en ik neem mee een auto, dan zegt de volgende bijvoorbeeld oordopjes Razz en die volgende dan weer snoep enz...
En steeds het lijstje kopieren, zodat je een lange lijst krijgt.

Beetje begrijpbaar?

Ik begin Smile

Ik ga op reis en ik neem mee

Mijn vriend


Laatst aangepast door op ma okt 15, 2007 12:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
dierenfreak

dierenfreak


Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 33
Registration date : 16-09-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimezo sep 16, 2007 10:29 pm

Ik ga op reis en ik neem mee

Mijn vriend-draad
Terug naar boven Ga naar beneden
Streepje

Streepje


Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 28
Registration date : 17-09-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimema sep 17, 2007 8:03 pm

Ik ga op reis en ik neem mee

Mijn vriend-draad-Mijn Vriendinnen I love you -
Terug naar boven Ga naar beneden
siempje

siempje


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 30
Registration date : 16-09-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimema sep 17, 2007 9:26 pm

Dat zijn er vast veel Laughing

Mijn vriend-Draad-Mijn Vriendinnen-Niets
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.simon.startsuper.nl
*Nivest*

*Nivest*


Vrouw Aantal berichten : 1
Leeftijd : 26
Registration date : 18-09-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimedi sep 18, 2007 2:28 pm

Ben benieuwd hoe lang deze word XD
Mijn vriend-Draad-Mijn Vriendinnen-Niets-Knuffeltje
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Administrator
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 182
Leeftijd : 30
Registration date : 15-09-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimedi sep 18, 2007 2:33 pm

Voor zover ik weet is het de bedoeling dat het nieuwe woord met de letter van het andere woord begint Wink
Vanaf 'mijn vriendinnen' is het dus fout gegaan..

Mijn vriend - Draad - dieren
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.clicboard.com
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 42
Registration date : 16-09-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimedi sep 18, 2007 2:57 pm

Sharon schreef:
Voor zover ik weet is het de bedoeling dat het nieuwe woord met de letter van het andere woord begint Wink
Vanaf 'mijn vriendinnen' is het dus fout gegaan..

Mijn vriend - Draad - dieren


Dat klopt idd Wink Goed dat je et ff zei Smile

Ik ga op reis en ik neem mee

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje
Terug naar boven Ga naar beneden
power

power


Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 26
Registration date : 02-10-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimewo okt 03, 2007 4:37 pm

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 42
Registration date : 16-09-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimewo okt 03, 2007 5:17 pm

Zeg er voor ook ff ik ga op reis en ik neem mee Wink

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding
Terug naar boven Ga naar beneden
power

power


Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 26
Registration date : 02-10-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimewo okt 03, 2007 6:06 pm

Ik ga op reis en ik neem mee:

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 42
Registration date : 16-09-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimeza okt 06, 2007 12:23 pm

Ik ga op reis en ik neem mee:

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -
Terug naar boven Ga naar beneden
Streepje

Streepje


Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 28
Registration date : 17-09-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimeza okt 06, 2007 12:33 pm

Ik ga op reis en ik neem mee:

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -ratten val
Terug naar boven Ga naar beneden
power

power


Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 26
Registration date : 02-10-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimeza okt 06, 2007 5:27 pm

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -ratten val - lepels
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 42
Registration date : 16-09-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimeza okt 06, 2007 5:45 pm

Power zet er ook ff boven neer voordat je met een nieuw woord begint: Ik ga op reis en ik neem mee.

Ik ga op reis en ik neem mee

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -ratten val - lepels - sokken
Terug naar boven Ga naar beneden
power

power


Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 26
Registration date : 02-10-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimezo okt 07, 2007 11:13 am

Ik ga op reis en ik neem mee

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -ratten val - lepels - sokken - noot -
Terug naar boven Ga naar beneden
michael

michael


Man Aantal berichten : 25
Leeftijd : 29
Registration date : 06-10-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimezo okt 07, 2007 8:38 pm

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -ratten val - lepels - sokken - noot - theelepel -
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Administrator
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 182
Leeftijd : 30
Registration date : 15-09-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimezo okt 07, 2007 8:44 pm

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -ratten val - lepels - sokken - noot - theelepel - Luna -
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.clicboard.com
michael

michael


Man Aantal berichten : 25
Leeftijd : 29
Registration date : 06-10-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimezo okt 07, 2007 8:54 pm

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -ratten val - lepels - sokken - noot - theelepel - Luna - afrika -
Terug naar boven Ga naar beneden
power

power


Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 26
Registration date : 02-10-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimema okt 08, 2007 2:04 pm

ik ga op reis en ik neem mee:

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -ratten val - lepels - sokken - noot - theelepel - Luna - afrika - aap -
Terug naar boven Ga naar beneden
michael

michael


Man Aantal berichten : 25
Leeftijd : 29
Registration date : 06-10-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimema okt 08, 2007 5:58 pm

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -ratten val - lepels - sokken - noot - theelepel - Luna - afrika - aap - praatsok-
Terug naar boven Ga naar beneden
power

power


Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 26
Registration date : 02-10-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimedi okt 09, 2007 1:35 pm

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -ratten val - lepels - sokken - noot - theelepel - Luna - afrika - aap - praatsok- kasteel
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 42
Registration date : 16-09-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimedi okt 09, 2007 1:51 pm

Ik ga op reis en ik neem mee:

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -ratten val - lepels - sokken - noot - theelepel - Luna - afrika - aap - praatsok- kasteel - Lamp
Terug naar boven Ga naar beneden
power

power


Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 26
Registration date : 02-10-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimedi okt 09, 2007 4:43 pm

Ik ga op reis en ik neem mee:

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -ratten val - lepels - sokken - noot - theelepel - Luna - afrika - aap - praatsok- kasteel - Lamp - pantoffels
Terug naar boven Ga naar beneden
dogg_Dream

dogg_Dream


Vrouw Aantal berichten : 20
Leeftijd : 27
Registration date : 01-10-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimedi okt 09, 2007 6:13 pm

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -ratten val - lepels - sokken - noot - theelepel - Luna - afrika - aap - praatsok- kasteel - Lamp - pantoffels-murphy
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 42
Registration date : 16-09-07

Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitimedi okt 09, 2007 6:15 pm

dogg_Dream schreef:
Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -ratten val - lepels - sokken - noot - theelepel - Luna - afrika - aap - praatsok- kasteel - Lamp - pantoffels-murphy

He meis je doet et fout. Je moet iets mee nemen met de letter s anders zou het wel super makkelijk zijn...

Mijn vriend - Draad - dieren - Nagelknippertje - eekhoorn - nachtkleding - gebak- Koffer -ratten val - lepels - sokken - noot - theelepel - Luna - afrika - aap - praatsok- kasteel - Lamp - pantoffels - soep
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik ga op reis en ik neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee...   Ik ga op reis en ik neem mee... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ga op reis en ik neem mee...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pethouse :: Overig :: Spelletjes-
Ga naar: