Pethouse
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortaleIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Katten van Tijgertje

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 42
Registration date : 16-09-07

Katten van Tijgertje Empty
BerichtOnderwerp: Katten van Tijgertje   Katten van Tijgertje Icon_minitimezo okt 07, 2007 12:12 am

Helaas heb ik geen katten meer Sad Crying or Very sad Er zijn er veel die het al wel weten. Maar toch vind ik et leuk om nog ff wat foto's van mijn katten met jullie te delen. Want ik mis ze eigenlijk nog steeds wel heel erg Sad Vooral mijn lieve Phira (Fiera)

Phira Very Happy

Katten van Tijgertje Dsc00451xm0

Aaah Katja ligt lief te slapen op een kussentje op de slaapbank

Katten van Tijgertje Dsc00524bu3

Aaah Phira helemaal opgerold Katten van Tijgertje Staff_arrossire3eh

Katten van Tijgertje Dsc00499mp5

Elkaar lekker wassen op de plekken waar ze zelf niet zo goed bij kunnen

Katten van Tijgertje Dsc00549wu9

Lekker saampjes heel uitgebreid op de bank

Katten van Tijgertje Dsc01397ya6

Wat zijn ze groot he?? Razz Laughing

Katten van Tijgertje Dsc00964vf4

Katja Very Happy

Katten van Tijgertje Lievekatja1sj7
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Administrator
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 182
Leeftijd : 30
Registration date : 15-09-07

Katten van Tijgertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Katten van Tijgertje   Katten van Tijgertje Icon_minitimezo okt 07, 2007 12:37 pm

aah leuk je lieve katjes nog eens te plaatsen
echt jammer voor je
maar ik weet zeker dat jullie samen heel veel plezier gehad hebben Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.clicboard.com
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 42
Registration date : 16-09-07

Katten van Tijgertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Katten van Tijgertje   Katten van Tijgertje Icon_minitimezo okt 07, 2007 12:56 pm

Jaaa dat vond ik ook wel leuk om ze nog es te plaatsen Wink Ik ga binnekort denk ik of als ik tijd en zin heb Razz een filmpje maken van mn katten en die zal ik dan ook hier plaatsen Very Happy Wink
Ja we hebben zeker samen veel plezier en heel fijn gehad!!! Echt waar.

Ik weet nog dat een aantal jaren geleden (zeker 5 jaar geleden, misschien wel 6 of 7 jaar) ik zonder mijn ouders op vakantie ging. De katten worden altijd een beetje onrustig als we op vakantie gaan omdat dat natuurlijk nooit leuk is. Mijn ouders die gingen eerst op vakantie en een week later ging ik ook. Mijn Oma zou voor de katten zorgen. (onze katten konden in een afgesloten tuinencomplex, allemaal tuinen die aan elkaar grenzen, en geen gaten er tussen dus ze konden niet weg) Dat heeft ze natuurlijk ook gedaan Razz Ze belde mij op een gegeven moment ook en zei toen: Anna, Anna, Phira is weg. Dus ik zei: Ach hij komt wel weer terug. Maar me Oma zei: nee hij komt niet als ik em roep. Ik weer: ach hij heeft vast geen zin Razz En toen een week later kwam ik weer thuis en oma zei: misschien moet je hem eens roepen. Dus ik ga naar de tuindeur en ik roep Phira en ja hoor zowat meteen komt hij al aanhollen Very Happy Lief he?? Razz

Ik zal ook nog es een foto plaatsen van Phira toen hij klein was. Daar heb ik 1 foto van Razz

Echt schattig mijn Phira Katten van Tijgertje Staff_arrossire3eh

Katten van Tijgertje Kleinephiraeu3
Terug naar boven Ga naar beneden
Streepje

Streepje


Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 28
Registration date : 17-09-07

Katten van Tijgertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Katten van Tijgertje   Katten van Tijgertje Icon_minitimezo okt 07, 2007 1:18 pm

is het wel gezond voor een poes om zo dik te worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 42
Registration date : 16-09-07

Katten van Tijgertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Katten van Tijgertje   Katten van Tijgertje Icon_minitimezo okt 07, 2007 1:26 pm

De dierenarts zei dat ze niet te zwaar waren. Phira woog 7 kilo en het was prima zei de dierenarts toen dr tijd. En Katja was 4 kilo.

Ze hadden ook gewoon een stevige bouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
akuna

akuna


Vrouw Aantal berichten : 18
Leeftijd : 26
Registration date : 18-09-07

Katten van Tijgertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Katten van Tijgertje   Katten van Tijgertje Icon_minitimeza okt 20, 2007 3:49 pm

Streepje schreef:
is het wel gezond voor een poes om zo dik te worden?
dat is ni leuk om te zeggen streepje ze zorgde er harstikke goed voor heb ikvan ROosjjj gehoord Smile

PS. ik vindt het echt sneuw voor je Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 42
Registration date : 16-09-07

Katten van Tijgertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Katten van Tijgertje   Katten van Tijgertje Icon_minitimeza okt 20, 2007 3:53 pm

dank je Akuna Wink Yah ik zorgde er ook heel goed voor, maar ze aten gewoon graag en veel, vooral Phira Razz


En dank je nog een keer Akuna, ik mis ze ook wel heel erg vind et zo stil in huis Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
akuna

akuna


Vrouw Aantal berichten : 18
Leeftijd : 26
Registration date : 18-09-07

Katten van Tijgertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Katten van Tijgertje   Katten van Tijgertje Icon_minitimeza okt 20, 2007 4:21 pm

wil je nog nieuwe katten of wil je ze eerst herdenken
Smile
ik hoop dat je poesjes een fijn leven kreigen in de hemel Sad echt heeeeeeeeel sneuw
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 42
Registration date : 16-09-07

Katten van Tijgertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Katten van Tijgertje   Katten van Tijgertje Icon_minitimeza okt 20, 2007 7:48 pm

Ja ik zou opzich best nieuwe katten willen Razz maar dan wel 1tje denk ik. Enne het is al weer een tijd geleden hoor dat ze zijn overleden (beide in Juni, 5 dagen na elkaar)

Maar ik moet het ook met me vriend er over hebben over een nieuw katje Razz want we wonen samen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Katten van Tijgertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Katten van Tijgertje   Katten van Tijgertje Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Katten van Tijgertje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» *Tijgertje*
» *Tijgertje*
» Katten kopen
» Grote Katten Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pethouse :: Overig :: Fotoboek-
Ga naar: