Pethouse
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortaleIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Liefdes Topic

Ga naar beneden 
+11
michael
power
WolffantJj
dierenfreak
*Tijgertje*
Sharon
Streepje
Zwerver
siempje
Peter
ROosjj
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 41
Registration date : 16-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 11, 2007 9:38 pm

Whaha hoe kan je nou een cursus geven daarin Laughing dat is toch bij ieder verschillend?
Terug naar boven Ga naar beneden
Streepje

Streepje


Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 28
Registration date : 17-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 11, 2007 9:44 pm

was maar een grap hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 41
Registration date : 16-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 11, 2007 10:51 pm

oke, joh is niet erg, ben niet boos Razz vroeg et me alleen af Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin

Kevin


Man Aantal berichten : 6
Leeftijd : 30
Registration date : 18-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 12, 2007 3:05 pm

Albinogator schreef:
Bijna eb ik er een! wns me succes!

Dat klinkt alsof je aan het vissen bent Laughing
Het lijkt wel alsof het bij jullie puur gaat om het verkering hebben en niet om de persoon waarmee je verkering hebt. scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Streepje

Streepje


Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 28
Registration date : 17-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 12, 2007 5:19 pm

neen, bijmij geld het niet om een wereldrecord ofzo alhoewel............
nee, ik bedoel maar het is interresanter en leuker als je leest dat iemand er zoveel heeft gehad en een ander zoveel we gaan toch niet het levensverhaal van hem/haar vertellen zeker zo bekijk ik het toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zwerver




Vrouw Aantal berichten : 14
Leeftijd : 30
Registration date : 17-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 12, 2007 8:24 pm

ik heb niemand en ik hoef ook niet iemand of als diegene heel aardig is en ook aardig is tegen dieren natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
siempje

siempje


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 30
Registration date : 16-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimema okt 15, 2007 10:26 am

Wajo Shocked ben hier even niet geweest en ik las dus dat bericht van streepje : ik dacht dat het er meer waren..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.simon.startsuper.nl
lucky
Moderator
lucky


Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 31
Registration date : 18-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimema okt 15, 2007 7:09 pm

*Tijgertje* schreef:
WolffantJj schreef:
OMG, een 11-jarige met een 13-jarige.

Ja, tuurlijk XD

Wat is daar erg aan? Dat is toch heel normaal. Vind ik wel iig. Dat zie je best vaak hoor. Ik scheel ook wat jaartjes met mn vriend. Als het echt liefde is weerhoudt leeftijd er niet van!! Maar als je 20 bent en een vriend van 40 heb is dat wel weer een btje raar Razz Laughing vind ik dan, hihi. Maar 11 en 13 is een normaal verschil. Je ziet ook wel es mensen die meer van elkaar verschillen, de laatste tijd hoor je echt gekke dingen Razz

Ik scheel met mijn vriend 3.5 jaar. Vind ik niet zo erg en ook niet bijzonder veel Smile
bij "kinderen" is het een paar jaartjes kan echt niet,erwijl er mensen zijn met een 10 jaar jonger vrouw/man Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 41
Registration date : 16-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 18, 2007 8:44 pm

Ik vind dat et best kan.... ook bij : "kinderen". Ik heb rond jullie leeftijd ook een "vriendje"gehad en die was zo'n 2 jaar jonger ofzo.

Ja 10 jaar vind ik wel veel, dat zou ik niet gauw doen Razz (alhoewel ik wel verliefd ben geweest op een man die 11 jaar ouder is Embarassed) (een Backstreet Boy Razz)


Enne over liefde gesproken Razz want daar is dit topic voor, hihi. Ik ben nog steeds super verliefd en ik hou ook nog steeds van mijn lieve schatje die vandaag zijn 22ste verjaardag viert Very Happy Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Administrator
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 182
Leeftijd : 30
Registration date : 15-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 19, 2007 6:30 pm

euhmm...
denk even aan mij en bjorn?? Razz
14 met 16 XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.clicboard.com
ROosjj

ROosjj


Vrouw Aantal berichten : 58
Leeftijd : 31
Registration date : 18-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 19, 2007 7:05 pm

ik ben ook op iemand verliefd die 9 jaar ouder is XD
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 41
Registration date : 16-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 19, 2007 8:34 pm

Razz zo erg is dat toch niet? Razz ik ben verliefd geweest op iemand die 11 jaar ouder is dan ik Razz Ik denk dat ik wel weet op wie, hihi Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Streepje

Streepje


Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 28
Registration date : 17-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2007 5:25 pm

Ik heb nu weerr een nieuwe op 't oog
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 41
Registration date : 16-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2007 6:12 pm

oeeeh spannend Razz en weet je al wat ze van jou vindt? Razz hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Streepje

Streepje


Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 28
Registration date : 17-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 30, 2007 10:03 am

ik heb gisteren een prachtig liefdesgedicht over haar geschreven( ik ben zeker dat ze het kan lezen van heel de klas kan ik (bij de jongens) het mooiste schrijven). Ik ben het stiekem (zoals altijd) in haar brievenbus gaan steken nu zit ik bij mijn neef in Herentals en moet ik wachten tot op donderdag op een andwoord tenzij dat een van mijn vrienden perongeluk naar hiier belt maar die kans is echt heel klein. Verder vind ik haar heel knap en eergisteren bij een fuif van 4 jarige kinderen heb ik een korte slow met haar gedanst. Ik vond het eerst redelijk spannend maar uiteindelijk hebben we dus een slow gedanst Laughing . Nu zit ik onder de zenuwen en ben aant bidden voor god dat ze me niet afwijst. Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 41
Registration date : 16-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 30, 2007 10:22 am

hehe okay dan Razz spannend hoor voor je Wink Ik ben ook best goed in gedichten schrijven Very Happy.

Ik hoop voor je dat ze wel iets met je wil Wink Suc6 ermee Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
dogg_Dream

dogg_Dream


Vrouw Aantal berichten : 20
Leeftijd : 27
Registration date : 01-10-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 06, 2007 9:23 pm

Razz ik ben verliefd en behoorlijk hopeloos of WAS ik nu verliefd (jemig ik weet dat niet eens Laughing )
maja nu heb ik zo'n liedje wat hij op zen dwarsfluit speelde gevonden ik helemáál happy Razz maja
en ik weet het leeftijd telt niet in de liefde maarre..
die heeft nu vast een of ander leuk blondje ofzo Razz (zie je ik ben hopeloos! Razz )
maja zoals het iedereen in de liefde kan gaan zou dat bij mij toch ook kunnen? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
WolffantJj
Moderator
WolffantJj


Vrouw Aantal berichten : 42
Leeftijd : 28
Registration date : 16-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 08, 2007 8:39 pm

Jij met je Dobber XD
Aimée is gewoon helemaal in love Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 41
Registration date : 16-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 08, 2007 8:48 pm

hihi.

Da's toch leuk voor Aimée?

Vind het voor iedereen leuk voor de mensen die verliefd zijn Razz en maybe ook een relatie hebben. Dus ook voor mezelf Razz Laughing

Ff serieus Razz ik ben nog steeds heel gelukkig met mn vriend. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
lucky
Moderator
lucky


Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 31
Registration date : 18-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 09, 2007 12:21 am

dogg_Dream schreef:
Razz ik ben verliefd en behoorlijk hopeloos of WAS ik nu verliefd (jemig ik weet dat niet eens Laughing )
maja nu heb ik zo'n liedje wat hij op zen dwarsfluit speelde gevonden ik helemáál happy Razz maja
en ik weet het leeftijd telt niet in de liefde maarre..
die heeft nu vast een of ander leuk blondje ofzo Razz (zie je ik ben hopeloos! Razz )
maja zoals het iedereen in de liefde kan gaan zou dat bij mij toch ook kunnen? XD
wordt jij dan maar zijn leuke blondje Razz (weet eigelijk niet precies je haarkleur....)veel succes zou ik zeggen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Streepje

Streepje


Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 28
Registration date : 17-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 09, 2007 9:53 pm

eindelijk,

Yes, jeej jeej top plezant, ik wist dat dat het andwoord zou zijn, ik wist het 100% zeker. En ik heb dus gelijk, laten we er een feestje voor bouwen ik zeg het hier net tegen mijn nicht en die verschoot maar was aan de andere kant ook verbaast. I love you jeej , wauw even al die emosies ik ben nog NOOIT zo gelukkig geweest. Het gaat me te boven echt ik ben zo gelukkig. Cool blijven, Laughing nee ik ben gewoon zo gelukkig ik kan het niet meer aan. Ik ben zo gelukkig omdat ze me afwees jéééj
Terug naar boven Ga naar beneden
WolffantJj
Moderator
WolffantJj


Vrouw Aantal berichten : 42
Leeftijd : 28
Registration date : 16-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 09, 2007 11:18 pm

Huh XD
Waarom zo blij? Razz
En wie heb je nu weer op het oog? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Streepje

Streepje


Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 28
Registration date : 17-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 10, 2007 6:50 pm

ik ben zo blij omdat ik eerst er verliefd op werd en daarna kwam ik er achter dat ze meer een soort tr*t is.

voor het moment weet ik het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
WolffantJj
Moderator
WolffantJj


Vrouw Aantal berichten : 42
Leeftijd : 28
Registration date : 16-09-07

Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 06, 2008 8:42 pm

Lalalalalla, ik be nog steeds vrijgezel
ondertussen heb ik te horen gekregen dat iemand me leuk vond/vindt ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Liefdes Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes Topic   Liefdes Topic - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes Topic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» lucht je hart topic
» Grote reptielen topic
» Grote honden topic
» Grote Katten Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pethouse :: Overig :: Overige-
Ga naar: