Pethouse
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortaleIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 mijn verhaal

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
dogg_Dream

dogg_Dream


Vrouw Aantal berichten : 20
Leeftijd : 27
Registration date : 01-10-07

mijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: mijn verhaal   mijn verhaal Icon_minitimedi okt 09, 2007 6:01 pm

jaja ben weer eens bezig deze keer toen ik niet kon slapen maar wat geschreven beetje belebberd maja ik ga eraan verder schrijven(corecctie typen)
eerst zal ik maar eens zeggen hoe het ging Razz
een meisje genaamd Rowan is vanaf haar 14e haar moeder kwijt haar vader gaat aan de drugs en drank waardoro Rowans leven word verziekt als ook haar vader doodgaat aan een onbekende ziekte besluit Rowan bij haar oom en tante te gaan wonen zo begint een nieuwe start voor Rowan
Begin:
Ik wilde niets anders dan wegvluchten voor mijn tranen, stilletjes zat ik daar maar in de begrafenis mis. Ik keek om me heen en voelde me duizelig al die bekákte vrouwtjes met hun sierlijke hoedjes die er overigens niet uitzagen en met hun "dure" zakdoekjes die waren gewoon nep maarja. Sinds de dood van mijn moeder begon mijn vader aan de drugs en de drank achja, ik kon er niets tegen doen en als dat zo was mepte hij me. Nadat mijn leven helemáál verziekt was doordat mijn vader aan een onbekende ziekte was gestorven (ik vermoed gewoon teveel drugs en drank maar de artsen wilden me niet geloven)ging ik bij mijn oom en tante wonen.
Best gezellig hoor! ze hebben tenminste huisdieren drie alaska malamute's en dan kwamen er nog wel een paar bij een van de drie was zwanger, ze hadden best rare namen dat boeide niet Kodiak zou een trotse vader worden Tansei een trotse moeder en Chema? ja... die was gewoon mijn favo. ik liet de beestje's ALTIJD uit maar school... als ik erover begon dan begon mijn tante al liévérd je weet dat dit het beste voor je is die middelbare scholen zijn zó pasé en ook wel stomme prul voegde mijn oom eraan toe. achja...
toen eindelijk na twee maanden gebeurde het wonder ineens god had mijn gebeden gehoord, ik mocht naar die middelbare school!
maarja nog steeds zei mijn tante : Rowan je weet dat ik alleen het beste voor je wil dat mijn dochter stierf is al erg maar als jij een slecht leven krijg pleeg ik zelfmoord! ze wist dat het geen zin had ik stapte op mijn fiets en liet mijn schooltas over mijn rug bungelen zo racete ik dus snel naar school toe, Heus ik vermaak me er prima op die middelbare school. Ookal vinden ze me raar omdat ik alleen maar zwart,grijs,zilver en wit draag maarja ik houd niet zo van kleur kennelijk.
Mijn vriendin Flo wilt altijd ALLES weten ik zweer het ALLES!
O...Mijn....God! had ik jullie over Olivier verteld? nee vast niet en andrs doe ik het toch hij is knap en de cóólste jongen uit de klas ik zweer het een hunk! WOW fluisterde ik Flo toe ik hou van Middelbare scholen we moesten allebei grinniken. We liepen door de gangen tot ik ineens overdonderd werd door Olivier die op ons af kwam stormen en vertelde dat een wolf was ontsnapt met twee andere en pups kreeg natuurlijk sprintte ik achter Olivier aan deze kans liet ik niet liggen ik wist zeker dat hij Tansei Kodiak en Chema bedoelde! Ik begon te lachen en liep naar Tansei toe "zo meisje je wilde me je pups laten zien?"
"ielllll! , ze praatte tegen die wolf!" hoorde ik een paar tutjes achter me zeggen ik was vrolijk en trots erop dat mijn drie alaska malamute's op wolven leken mijn favo dieren. "het zijn honden maar stammen af van de wolven" zei ik vrolijk en ik babbelde verder "dit zijn MIJN alaska malamuyte's Tansei word moeder Kodiak vader en Chema is gewoon mijn favo"
en verder ben ik nog niet gekomen Razz
als het topic beetje ongepast is mag het best weg Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 41
Registration date : 16-09-07

mijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn verhaal   mijn verhaal Icon_minitimedi okt 09, 2007 8:26 pm

Leuk verhaal Very Happy ben benieuwd naar het vervolg Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
dogg_Dream

dogg_Dream


Vrouw Aantal berichten : 20
Leeftijd : 27
Registration date : 01-10-07

mijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn verhaal   mijn verhaal Icon_minitimedi okt 09, 2007 8:41 pm

Razz daar ga ik dan

de tutjes keken aan alsof ze een spook zagen "puh, eh wisten we ook wel kom we hebben nog maar tien minuutjes voor onze make-up!"
ze tutjes liepen weg ook ze rest van de school droop af maar daar zat ik dan : "Rowan kom je ook?" vroeg Olivier wow de tweede keer dat hij OOIT! iets tegen dat "rare meisje" heeft gezegt "mmm... ja denk dat ik wel meekom heb jij nu ook biologie?"
Olivier knikte ja stak zijn tong uit en wees er met zijn vinger na hij had er ook de pee aan lachend liepen ze het schoolplein af
Hellen riep mijn oom geďriteerd je weet dat vanavond het gala is doe je beste jurk aan dit is mijn kans op promotie en alstjeblieft neem ons nichtje/ half dochtertje niet mee wil je
ik hoorde alles en barste bijna in tranen uit als ik niet tegen de warme vacht van Chema en Kodiak was aangekropen Tansei lag in haar mand met de pups op mijn "kamer die behoorlijk groot is " ik zat lekker op mijn P.C driftig tikte ik boos op mijn toetsenbord mijn hele hoofd kookte van woede hoe ik mijn oom en tante over me had horen praten "Harold ze is nu eenmaal een waardeloos kind we kunnen niets meer van haar maken"ja Hellen inderdaad ze kan niets ze luisterd niet eens Mozart en beethoven geestdriftig tikte ik op mijhn favoriete forum voor dieren over Tansei het zag er zo ongeveer uit :
Hoi mensen! eindelijk Tansei is bevallen! ze heeft 5 pups en eentje is echt zooooo schattgi! één pootje heeft ie zwart en de rest heeft ie witte pootjes hij heeft een schattig kopje met één omringd oogje helemaal zwart echt een schatje ik zal foto's plaatsen
Gr, Rowan
zo zei ik tevreden en ik postte mijn berichtje meteen kreeg ik antwoorden van een goede vriendin via het forum
Doggyhelp: oh cool laat wel snel die foto's zien he we willen weten hoe het schatje eruit ziet
ik grinnikte toen ik op msn was ineens kreeg ik een aanmelding van iemand HET IS VAN OLIVIER ik danste door de kamer rolde over mijn waterbed en bellande op minn kont opp de vloer neer auw snel drukte ik op accepteren en zette meteen de cam voor hem aan hij wilde dolgraag de pups zien ik was razendtrots
zeg maar als jullie nog wat willen ik edit wel hier jullie kunnen weer reactie's geven Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 41
Registration date : 16-09-07

mijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn verhaal   mijn verhaal Icon_minitimedi okt 09, 2007 8:45 pm

leuk verhaal Very Happy ben weer benieuwd naar de rest!! Haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
dogg_Dream

dogg_Dream


Vrouw Aantal berichten : 20
Leeftijd : 27
Registration date : 01-10-07

mijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn verhaal   mijn verhaal Icon_minitimedi okt 09, 2007 8:54 pm

:p schrijf morgen het vervolg
Terug naar boven Ga naar beneden
dogg_Dream

dogg_Dream


Vrouw Aantal berichten : 20
Leeftijd : 27
Registration date : 01-10-07

mijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn verhaal   mijn verhaal Icon_minitimewo okt 10, 2007 4:49 pm

srry voor dubbelpost Embarassed
men verhaal gaat verder
o mijn god riep ik uit toen Olivier ZIJN cam aanzette hij was nog knapper dan op school ik viel bijna flauw maar nee dan zij ik voor gek staan we wisselden wat feiten uit en toen besloot ik een frisse douche te nemen snel vroeg hij nog:
vrijdag 8 uur zwembad?
ik typte terug : Ja, tot morgen
ik brandde van verlangen dat het morgen 8 uur was had ie me nu net uitgenodigd voor iets?
het was eindelijk vrijdag ik kon gisteren helemaal niet meer slapen eindelijk was het 8 uur!
ik pakte men bikini snel en mascara de noodzakelijke make-up uitrusting en rende naar mijn fiets toe ik fietste als een idioot naar het zwembad en kwam puffend en hijgend aangerend sorry dat ik telaat ben!
snel deed ik mijn bikini aan mijn duikbril op en verdween in het water
IK EDIT HIER(voor vandaag vermeld wel als ik ge-edit heb)
EDIT:
ineens kwam weer eens een enkelgrijper ik wilde hem wel slaan maar toen ik zag dat het Olivier was begon ik te lachen aanhet einde van ons zwemfeestje zo gezegd fietsten we nog naar mijn huis, ik liet Olivier de pups Tansei Kodiak en Chema zien Chema was de eerste die Olivier nieuwschierig bekeek. ik glimlachte naar Olivier DAMN wat had ie een mooi gezicht! toen vroeg ie ineens: zijn dit je echte... eh.. ouders?
ik knikte van nee en vertelde het hele verhaal nog eens terwijl ik dat niet wilde toch deed ik het
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn verhaal   mijn verhaal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn verhaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pethouse :: Overig :: Overige-
Ga naar: